سئو تضمینی

۲ بازديد

سئو سایت تضمینی چیست؟

به مجموعه‌ای از اقدامات که باعث افزایش رتبه وب‌سایت در گوگل می‌شود، سئو وب‌سایت گفته می‌شود. اما سئو تضمینی علاوه بر این اقدامات، از تکنیک‌هایی استفاده می‌کند که در طول سال‌ها تجربه کسب شده است تا وب‌سایت در کلمات هدف قرار بگیرد. در سئو تضمینی، قراردادی بین کارفرما و شرکت سئو بسته می‌شود که در آن شرکت سئو تضمین می‌کند که کلمات کلیدی به صفحه اول برسد.

هزینه سئو سایت تضمینی بیشتر از یک قرارداد سئو معمولی است. تنها شرکت‌های معتبر سئو قادرند قرارداد سئو تضمینی امضا کنند، زیرا این نوع سئو نیازمند دانش، تخصص و تجربه است.

خدمات سئو تضمینی سئووبتیمایزر چیست؟

در توضیحات ساده و روشن، خدمات سئو تضمینی به خدماتی اطلاق می‌شود که قول می‌دهند سایت شما را در کلمات خاص در گوگل به صفحه اول برسانند. اغلب شرکت‌ها این قول را می‌دهند که حتماً سایت شما را به صفحه اول منتقل خواهند کرد. اما خدمات سئو تضمینی به این معنا نیست که همیشه به این هدف می‌رسد. شرکت‌های بزرگ سئو تضمینی اعلام می‌کنند که اگر در زمان مشخص شما را به صفحه اول گوگل نرسانند، هزینه را به شما باز می‌گردانند یا به صورت رایگان کار خواهند کرد تا به این هدف برسید.

زمانی که یک مجموعه تصمیم می گیرد از خدمات سئو تضمینی استفاده کند لازم است یک بودجه مناسب برای سئو در نظر بگیرد و در کنار آن باید بودجه مناسبی برای تبلیغات بنری و رپرتاژ در نظر گرفته و با تیم سئو تضمینی خود در ارتباط باشد تا در زمان مناسب تبلیغات را اجرا کند. مجموعه ارائه دهنده سئو سایت تضمینی هم باید خدمات زیر را ارائه دهد که عبارتند از:

  1. آنالیز سایت
  2. بهینه سازی سرعت سایت
  3. آنالیز رقبا و مشخص کردن کیورد گپ
  4. بهینه سازی URL ها
  5. بررسی لندینگ پیج ها برای داشتن اسکیما
  6. قرار دادن ویدئو و پادکست در لندینگ ها
  7. تدوین استراتژی تولید محتوا باتوجه به کیورد گپ ها و کلمات کلیدی هدف
  8. بهینه سازی متا تگ ها
  9. بهینه سازی انکر تکست
  10. بررسی سرچ کنسول و رفع صفحات 404 و…
  11. بهینه سازی متن جایگزین تصویر
  12. بررسی ریدایرکت ها
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.